zondag 21 februari 2010

De betovering


Deze week stond "The Enchantment" van Heaven and Earth Designs op mijn schema. Hierboven ziet u de status van dit project zoals hij aan het begin van deze week was. Nou was ik deze week wel bezig aan een betoverend werkje, maar helaas was het niet deze. Deze foto is namelijk 5 minuten geleden gemaakt. Het betoverende werkje waar ik wel mee bezig was, ziet er heel fragiel uit, maar het is verbazingwekkend hoeveel kracht open naaiwerk kost. Maar dat geeft me een excuus om mijn naald even neer te leggen, en dit stukje te schrijven.

The Enchantment

According to my schedule, this week I should have been working on "The Enchantment" by Heaven and Earth Designs. Above you can see the status of this project at the beginning of this week. The fact is, I have been working on an enchanting piece of embroidery, but unfortunately, it wasn't this one. This picture was taken 5 minutes ago. The project I was working on, looks very fragile, but it's surpricing how much force is needed for hemstitches. But that gave me an excuse to put down my needle for a little while, and write this message.

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat wordt dat mooi!
    Ik heb het nog nooit gedaan, ben ook heel benieuwd hoe het eindresultaat is.

    De kleine kraaltjes vind ik zo mooi erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Catharina,
    Ik beloof met m'n hand op m'n hart dat ik het volledige werk laat zien zodra de toekomstige eigenaars het ontvangen hebben. En hij is al ruim over de helft, dus nog heel even geduld alsjeblieft.

    BeantwoordenVerwijderen