zaterdag 3 april 2010

Begin Silk Wysteria

Eindelijk ben ik dan begonnen met mijn Silk Wysteria. Ik kwam dit patroon in 1998 al tegen op het internet en was op slag verkocht. Toen beloofde ik mezelf dat als ik ooit me met zijdelint borduren bezig ging houden, dan zou dit mijn eerste stuk zijn. Inmiddels zijn we al weer een aantal jaren verder, en nu ben ik op het punt gekomen dat ik zijdelint borduren aandurf. En gisteren ben ik dan echt begonnen!



Started Silk Wysteria
Finally I started my Silk Wysteria. I came across this pattern on the internet in 1998 and fell in love straight away. Then I promised myself, if ever I was going to try silk ribbon embroidery, this would be my very first piece. Lots of years have passed, and now I´ve reached the point I dare to take on silk ribbon embroidery. And yesterday I actually started!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten