dinsdag 27 april 2010

Een nieuw huis!

Mijn leven staat op zijn kop! Het kampeerseizoen gaat weer beginnen, mijn ouders zijn de camping aan het voorbereiden, en eind van de week ga ik de jongens afleveren voor twee weken met Opa en Oma. Nou was het de bedoeling dat ik de tweede week ook vakantie zou hebben en hun gezelschap zou gaan houden. Maar afgelopen woensdag werden die plannen dus behoorlijk onderuit gehaald door een brief van de woningbouw.

Ik heb een eengezinswoning toegewezen gekregen! Vanmiddag heb ik het contract getekend en de sleutel gekregen. Dit betekent echter wel dat ik binnen een maand mijn huidige woning moet verlaten. Dus voorlopig weinig borduurtjes op dit blog, maar verbouwingsverslagen.

Het is de bedoeling om eerst te verhuizen, en daarna pas aan het opknappen te beginnen (ik weet het, ik weet het, verkeerde volgorde). Dit omdat ik niet wil dat mijn favoriete klusser (Pa) zijn vakantie afbreekt, maar hij heeft wel toegezegd dat hij me gaat helpen zodra hij weer terug is. Dus voorlopig gaan we op de betonnen vloer kamperen, want deze aanbieding kan ik niet laten lopen!

A new house!
My life just went topsy-turfy! The camping season is about to start again, my parents are preparing our campsite, and at the end of the week I’m going to deliver the boys for two weeks with Grandpa and Grandma. Now was the plan for me to also have a holiday the second week, and that I would join them. But last Wednesday these plans got just slightly altered by a letter from the estate agency.

I was first in line for a terraced house! This afternoon I signed the contract, and received the key. However, this means that I will have to leave my current home within a month. Therefore, little stitcheries for a while on this blog, but all the more redecorating stories.

The idea is to move first, and after that start on the redecorations (I know, I know, wrong way round). This because I don’t want my favorite handyman (Dad) to break off his holiday, but he did offer to help me once he’s back. So for now, we’re going to camp on a concrete floor, because this is an offer I can’t refuse!

1 opmerking:

  1. Heel erg gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Ik wens je alvast heel veel woongenot en straks in je heuse hobbykamer veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen