zondag 13 mei 2012

Scharentasje ruil

Het leuke van
meedoen aan een exchange is dat je niet alleen iemand kan verwennen, maar ook dat jij zelf ook verwent wordt. Zeker met internationale exchanges is het altijd afwachten wanneer iets aankomt. Mijn pakketje voor Teresa is al ruim twee weken onderweg naar Amerika, dus toen Leslie liet weten dat ze afgelopen dinsdag haar pakketje voor mij op de post had gedaan, ging ik ervan uit dat ik nog minstens twee tot drie weken moest wachten.

Maar nee hoor, gisteren reikte de postbode mij een grote envelop uit Amerika aan met daarin:
Een patroontje van de Prairie Schooler
Een patroon voor een boekenlegger van Sally Rudkin
Een voorjaarspatroontje van Heart in Hand Needleart
Een complete kit van La-D-Da, met zijde en linnen (te gek!)
Een prachtige scharen etui met bijpassende fob (ik kan nog een hoop leren over afwerkingen)
En een mooie schaar

Ik ben dus totaal onverwacht vreselijk verwend! En leuk dat dat is, ik kan het iedereen aanraden.

Spring Scissor pocket exchange
The fun of
participating in an exchange is not only the fact that you can pamper someone, but you get spoilt as well. Especially with international exchanges you always have to wait and see when something arrives. My parcel for Teresa is already two weeks on it´s way to America, so when Leslie let me know that she had mailed her exchange last Tuesday, I assumed that I still had to wait two or three weeks.

But no! Yesterday the mailman handed me a big envelope from America with in it:
A pattern from the Prairie Schooler
A bookmark pattern from Sally Rudkin
A spring pattern from Heart in Hand Needleart
A complete kit from La-D-Da, with silk and linnen (Yummie!)
A stunning scissor case with matching fob (I still have a lot to learn about finishing these things)
And a lovely pair of scissors

So totally unexpected I got spoiled rotten! Thank you, Thank you, Thank you Leslie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten