dinsdag 11 december 2012

Eeuwige starter

Ik had me voorgenomen (al weer een hele tijd geleden) dat ik eerst het een en ander af zou maken voor ik iets nieuws begin. Dat lukt me tot nu toe aardig. Maar net als met iedere verslaving is de behoefte om iets nieuws te starten sommige dagen vele malen groter dan op andere dagen. Vandaag betrapte ik me er op dat ik wel erg veel interesse toonde voor de mooie patronen in mijn voorraad. Je zou toch denken dat een sampler waarbij je iedere keer weer een nieuw patroontje begint toch zou moeten voldoen in de behoefte om te starten. En je maakt ook nog eens iedere keer weer iets af, zoals nu dit leuke bootje.

Hoe lang kan ik mezelf zo voor de gek blijven houden?

Perpetual starter
I promised myself (some time ago) that I was going to finish a few projects before starting something new. Thus far, I've been really good to that promise. But like with any addiction, the need to start something new is more urgent some days than on other days. Today I caught myself showing too much interest in the pretty patterns in my stash. One would think that a sampler where you get to start a new pattern every time would fulfil the need to start. And besides, you also get to finish something each time, like now this cute little ship.

How long will I be able to fool myself like this?

4 opmerkingen:

  1. Oh oh Angelique, wat ontzettend herkenbaar. De ene keer zijn we sterk en weerstaan we de verleiding, maar soms..... het is net chocolade :-)
    Ach, zolang er tussendoor ook nog hier en daar een keer iets afgemaakt wordt, wat zal het ons dan deren, toch? Héél veel plezier met je nieuwe project!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, heel herkenbaar hoor. De ene keer kun je er inderdaad beter tegen dan de andere. Maar als je af en toe wat afmaakt, doe ik ook altijd, geeft het ook weer voldoening en mag iets nieuws starten toch best haha. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is heel herkenbaar hoor. De ene keer kan je er beter tegen dan de andere keer. En ach, als je af en toe ook nog wat afmaakt, is iets nieuws beginnen toch helemaal niet zo erg? Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keep your promise strong, I'll cheer for you! New starts are good but there is nothing like a finish, right? :) I like your work and I especially like this sampler you're doing now.

    Zlatina (from TSS)

    BeantwoordenVerwijderen