dinsdag 4 maart 2014

Snelle jongen


Deze week nog geen randjes. De patroontjes zijn er wel, maar ik ben nog even druk bezig met mijn rode zwartwerk. Ik vind dit zo vreselijk mooi worden! De foto’s doen er helaas geen eer aan.

En verder kwam mijn jongste gisteren nog even langs gerend. Hij deed weer mee op de 5 kilometer met de 20 van Alphen en Opa, Oma en ik moesten natuurlijk komen aanmoedigen. Zijn tijd dit jaar was wat minder dan vorig jaar (hij zit niet meer op atletiek), maar met 27:24 zette hij toch nog een acceptabele tijd neer.

Quick boy.
This week no borders yet. The patterns are available, but I’m still busy with my red blackwork. I just love the way it’s turning out. Unfortunately, the photo’s aren’t doing it justice.

And yesterday my youngest came running past. He ran the 5 kilometer again during the 20 of Alphen and Grandpa, Grandma and me had to come and support him. His results this year are not as good as last years (he stopped doing athlethics), but  27:24 is still a very acceptable time.

2 opmerkingen: