vrijdag 4 april 2014

Duizend en een nacht


Soms voel ik me net Scheherazade, elke avond zeg ik tegen mezelf “even dit afmaken, dan kan ik morgen aan dat andere project werken”. En ik maak dan ook altijd keurig “dit” af, maar ik ga dan toch weer verder met het volgende onderdeel van datzelfde project. En de volgende dag beginnen we gewoon weer van voren af aan! Nou hoop ik niet dat deze Dear Jane 1001 nachten gaat duren.
Thousand and one night
Sometimes I feel like Scheherazade, each night I tell myself “tonight I finish this bit, then tomorrow I can work on another project”. And I always finish “this”, but then I continue with the next bit of the same project. And the next day we start all over again! Let’s hope this Dear Jane will not last a 1001 nights.

2 opmerkingen:

  1. Un grandiose projet que je vais commencer a broder en 2018
    Bravo a vous .
    Vous avez de bien beaux travaux sur votre blog,j'aime beaucoup
    A bientôt

    BeantwoordenVerwijderen