donderdag 23 november 2017

Keuzes

Ik ben nog druk bezig met mijn historical countries sampler, het blog wordt misschien wel een beetje saai op deze manier. Maar ondertussen ben ik (uiteraard) al weer aan het vooruit kijken welk borduurproject ik hierna op ga pakken. 

Mijn Pa z'n initialen zitten in
de weg voor het huis!
Dan maar de kleinere letters
gebruiken
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig niets nieuws meer ga beginnen, studerende kinderen zijn namelijk best duur maar ik wil ze wel de kans geven. Dus ik zal een keuze moeten maken uit mijn WIP’s. Daarom heb ik mijn WIP’s pagina bijgewerkt met overal de laatste status en verse foto's. 

Nu zit ik te twijfelen, zal ik voor de quick wins gaan, of ga ik verder met 1 van de grotere projecten waar nog veel aan gedaan moet worden. Heb jij een voorkeur, laat het me bij de opmerkingen weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten