vrijdag 12 januari 2018

(Schijnbaar) weinig vooruitgang.

Ik vind het niet zo leuk om tien keer een zelfde plaatje te laten zien hier op mijn blog, maar soms kan het niet anders.

Ik ben nog bezig met mijn Chivalry Sampler. Het ding wordt prachtig, maar is een nachtmerrie om aan te werken. Een nachtmerrie want ook al heb je de hele avond steekjes gezet, toch zie je nauwelijks verandering omdat het allemaal losse steekjes tussen bestaande steekjes zijn. En een nachtmerrie omdat het Kreinik garen nooit wil doen wat ik wil dat het doet. En dus vertoon ik heel duidelijk uitstel gedrag. En dat terwijl ik nog zoveel andere mooie dingen heb om (af) te maken.

Maar ik ben er bijna!

1 opmerking:

  1. Ce sampler est superbe!
    J'aime bien voir les avancées régulières des ouvrages,c'est intéressant a regarder les progrés.
    Je n'ai jamais brodé avec du fil Kreinik.
    Je souhaite encore de bons moments sur cet ouvrage!

    BeantwoordenVerwijderen